Followers

Wednesday, 29 February 2012

Serius Gila

Serius gila suka cerita ni; The Proposal.
 
Cerita ni sempoi habis tapi kelakar.
Hari tu TV3 tayang tapi potong sana sini.
Dahlah tak sampai 5 minit, tunjuk iklan berbelas minit.
Hazabkan...

Mulalah saya haruk cari dalam almari segala CD lama-lama.
Ulang dan ulang nonton sampai muak.
Anak tanya, mama ni takde cerita lain ke?
Macam lah tak faham maknya lebih suka berinternet daripada TV
Kalau dah tengok TV tu maknanya sukalah cerita tu.

Gandingan Sandra dan RYan dalam movie ni sangat best dan kena.
Mulalah pi kedai CD tanya ada tak CD romantik lama-lama
Sleepless in Seattle, Sleeping With Enemy, Lake House.

Motifff tetiba romantik bagai?